niedziela, 1 listopada 2015

Za co kocham jesień+ niezbędnik!

Jesień to chyba moja ulubiona pora roku. Ulubiona ale musi być ładna, ciepła, przede wszystkim ZŁOTA! Zdjęcia wychodzą najładniej, spacery są przyjemniejsze, milej leży się cały dzień w łóżku itd.
Jesień kocham za:
-Ciepłą herbatkę
-Chłodny wiatr
-Eleganckie ubrania
-Krótkie dni
-Pieczenie ciastek
-"Pamiętniki wampirów" (zawsze zaczynam na jesień oglądać)
-Zdjęcia
-Pogodę
-Mocniejszy make-up
-Ciężką biżuterię
-itd, dużo by wymieniać ^^

Jesienny niezbędnik bardzo podobny do powyższych podpunktów
- Zacznę może od długich wieczorów. Uwielbiam leżeć w łóżku z laptopem oglądać ulubiony serial lub pisać coś dla Was lecz także posiedzieć z herbatą zawinięta w koc czytając jakąś fajną książkę.
-Swetry na jesień to jest coś wspaniałego, oczywiście są one niezbędnikiem jesiennym razem w komplecie z jakimiś wygodnymi spodniami lub leginsami.
-Tak samo na jesień zaopatruję się w zakolanówki, nie dość że są urocze to bardzo wygodne, do spódniczki, sukienki a także do spodenek.
-Futerka. Kolejna rzecz ubraniowa którą kocham, tak samo jak zakolanówki futerka są urocze, do tego ciepłe i wygodne :)
-Teraz może coś o kuchni, z tą porą roku najbardzie kojarzą mi się ciepłe słodkie dania. Zapiekane jabłka, naleśniki, zupy mleczne... Więc jaka pora nie byłaby lepsza na pieczenie ciastek? W sam raz do kakałka, kawy, herbaty lub jak kto woli mleka ciepłego lub zimnego. Wszystko idealne do ulubionego serialu lub do fajnej książki.
-Ciężkie perfumy/zapachy, tutaj nie mam się co rozpisywać.
-Biżuteria. W zeszłym roku podobała mi sie na ten okres ciężka duża biżuteria, teraz też ale już nie tak bardzo. Małe zegarki, bransoletki, pierścionki.
-Świeczki! Jak mogłam zapomnieć?! o tej porze roku szybko robi sie ciemno więc idealny nastrój dają właśnie świeczki!
-KOT!
- Halloween :D Dużo ludzi jest przeciw Halloween, mi osbiście nie pszeszkadza. W Polsce jest to Święto Zmarłych. Halloween powoli do nas przechodzi, jest to zabawa dla dzieci i nie tylko.
-Pod "niezbędnik" zapiszę jeszcze zdjęcia. Każdy już wie że kocham je robić więc one zawsze przy mnie będą ;)













Nie obchodziłam  Halloween ale taki makijaż z nudów postanowiłam sobię zrobić.
Do następnego,
Buziaki Monstters44




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz