piątek, 3 lipca 2015

50 faktów o mnie :D

No to zaczynamy!
1. Mam na imię Justyna.

2. Mam 15 lat.
3. Uwielbiam malować paznokcie.
4. Zawsze chciałam mieć bloga.
5. Mam przyjaciółkę Anię <3 (która teraz wyjechała ) i Laurę (Adventure Time :*)
6. Mam przyjaciółkę która ciągle pyta czy n ie jest brudna, i czy ma dobrze włosy. Tak Marcysta to o Tobie. ;)
7. Mam przyjaciółkę z cukrzycą. Agatka, pozdrawiam. :*
8. Chcę mieć tatuaż. :')
9. Mam dwie dziurki w uchu. :D
10. Rzadko się maluję, tylko tusz.
11.Mam dwa psy Lole (sznaucer miniaturka) Cleo (amstaff- american stafford).
12. Będę mieć kota. :3
13.Nigdy nie wiem co ubrać. ^^
14. Zawsze gdy zaczynam czytać książki to tylko do połowy, potem się mi już nie chce. :0
15. Lubię chodzić do szkoły ale nie lubię się uczyć. :P
16. Mam teraz wakacje! :D
17. Mam brzydki charakter pisma.
18. Mój znak zodiaku to bliźnięta.
19. Moi rodzice są po rozwodzie. <3
20.Mama ma męża- Mariusza, naprawdę spoko facet, lubię go.
21. Tata ma narzeczoną- Magdę, też jest bardzo fajna :)
22. Mam ciocię w Londynie. pozdrawiam Cię Marzena :*
23. Mam dwie wspaniałe kuzynki Natalię i Darię- w nich zawsze mam wsparcie i pomoc <3
24. Mój ulubiony zapach to " Euphoria Calvin Klein"
25. Mam brata Mikołaja, często się z nim biję ale go kocham :P
26. Nie wiem co już pisać ale coś wymyślę.
27. Nie jaram się ciastkami oreo.
28. Chcę schudnąć ale bardziej kocham jedzenie niż ludzi. :P
29. Słucham każdej muzyki, ale teraz moja ulubiona piosenka to "Take Me To Chruch"
30. Planuję zakup nowego telefonu. (samsung galaxy A5)
31. Nie lubię nosić czapek.
32. Potterhead.
33. Kocham lato.
34. Uwielbiam  oglądać filmy.
35. Lubię zmiany.
36. Miałam wiszące łóżko.
37. Mam "Zniszcz Ten Dziennik"
38. Mam zakaz kupowania butów ma rok.
39. Miałam konfirmację niedawno. 
40. Uwielbiam sukienki i spódniczki ale w nich nie chodzę.
41. Lubię grać w kosza. <3
42. Chciałabym mieszkać w Stanach.
43. Albo w Londynie. <3
44. YouTube to moje życie.
45. Jeżdżę na snowboardzie. :)
46. Na fishboardzie też.
47. Ulubiona bajka z dzieciństwa to "scooby-doo"- nadal to kocham! :*
48. Mam w pokoju huśtawkę. ^^
49. Zapraszam no mojego instagrama; monstters44
50. To jest ostatni fakt. 

Myślę żę są to ciekawe fakty, kto wytrzymał do końca to gratuluję. Czekajcie na następny post. Chcecie ulubieńców miesiąca? Mogę dla was robić takie posty. Tutaj macie jeszcze zdj. Cleo. Ona tak szybko rośnie!! ;') 
                                                 
                                                                                                                        

                                                                                                                 buziaki justaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz