sobota, 16 maja 2015

Niespodzianka! :D

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z niespodziewanymi dwiema super niespodziankami <3 W sobotę (16.05.15) o godzinie 02:00 miałam rodzinny wyjazd do pięknego miasta Inowrocław, na komunie mojego kuzyna :). Droga bardzo mi się dłużyła, ale gdy już dojechaliśmy ok godziny 09:00 do cioci Asi wujka Jacka i babci Janki dołączyły do nas ciocia Ewa i ciocia Marzena. Przechodząc już do niespodzianki... Siedziałam sobie na fotelu. Ciocia Ewa się rozpakowywała i nagle wyciąga prezent dla mnie :D wielka niespodzianka. Dostałam bransoletkę którą widzicie na załączonym poniżej obrazku. Podziękowałam cała szczęśliwa że cokolwiek dostałam a tutaj ciocia Marzena wyskakuje z naszyjnikiem za który także bardzo dziękuję <3. Niesamowicie się cieszę. Ogólnie jest bardzo fajnie, wielką radość sprawiła mi okazja odwiedzenia tego niesamowitego miasta. Mam nadzieję że jeszcze nie raz tutaj przyjdę. Na szczęście jesteśmy tutaj do poniedziałku. W dzisiejszym poście to wszystko co chciałam napisać. Jeszcze raz bardzo dziękuje cioci Marzenie i cioci Ewie które serdecznie pozdrawiam <3
                                       Buziaki justaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz